אל תעכב את הפתרון למגירה ארוכה. אולי הכל הרבה יותר קל ממה שאתה חושב.

התוכן של המאמר

1 תשע ​​עשרה אירועים של אי-רצון שלך וכיצד לתקן את זה

19 אירועים של אי-רצון שלך וכיצד לתקן את זה

סקס הוא עקרוני

בהתחלה, היחסים בצמד שלך היה מהיר על ידי תשוקה. הסתכלת משם בכל מקום ובכל מקום. באמת, עכשיו המין שלך נראה מזכיר ניקוי שיניים. רגשות, התרגשות - הכל נעלם.

למה?

"כמעט כל הזוגות עוברים את זה. שוכב חצי שנה אחרי תחילת התשוקה היחסים, לשים את זה בעדינות, מתחיל ללכת לא, "- מסביר ונסה מרין, פסיכותרפיסט נשוי ועם סן פרנסיסקו.

העירייה, ככלל, המכון לבריאות שנערך מחקרים על לימודי נישואין במשך 30 שנה. תוצאה: עוד 75% מהזוגות מדווחים כי על זמן מין הופך נדיר יותר.

אירועים של כמות עצומה - מתח, קושי עם בריאות ו T.ד '. טוב מאוד כדי להדגיש את מה שראוי לכסות את העיניים שלך לעשות?

... Читать дальше »

Просмотров: 129 | Добавил: maddoxleehanvuv | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)

יחסים ארוכי טווח בין גבר לאישה, הנתמכים על ידי החיים המשותפים, במוקדם או במאוחר יוביל לחיים אינטימיים משעמם. ניסויים מיניים במיטה - הדרך היחידה להעיר את התשוקה לשעבר ולמלא את חיי המין החדשות עם רגשות חדשים.

התוכן של המאמר

1 כאשר הגיע הזמן להתנסות 2 שישה ניסויים הטובים ביותר 3 אילו ניסויים עדיף לא לנסות

מתי הגיע הזמן להתנסות אני

זוגות רבים אשר החיים האינטימיים משאיר הרבה כדי להיות הרצוי, נאיבי מקווה כי במיטות המשפחה שלהם בקרוב לגדול אש חדשה. הם מחפשים גורם לאדישותם בעייפות, מתח עבודה וכישלונות קטנים בבריאות. אבל למעשה, חיי המשפחה שלהם אטיים, אבל זה נכון מִדרוֹן. זה ברגע זה כי יש צורך לשלוט אופקים סקסיים חדשים

סימנים של intima משעמם:

סקס בחושך. זוכר את הנוער כאשר אתה רק יש להכיר. אתה עדיין צריך כשאתה מתחיל מין אטומהאם. לא משנה, יום או לילה, הדבר החשוב ביותר - להיות ביחד ולהרגיש חבר חם חבר. אבל ברגע אחד הכל השתנה באופן דרמטי. לפני שאתה אינטימ ... Читать дальше »
Просмотров: 96 | Добавил: maddoxleehanvuv | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)

עיסוי מזרחי במיוחד הוא עכשיו, בסופו של דבר, זה נחשב הכי הרבה מאיתנו אומר כל הזמן, עיסוי מעשי, שימושי ונעים. במהלך זה, הכי הרבה מאיתנו משמשים לדבר, שמנים ארומטיים נעימים כי במהירות ליפול לתוך העור ולהביא הכי הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, רגשות אמיתיים עבור הגוף האנושי. רק בעזרת מגוון כזה של עיסוי, כפי שאובצאים רבים, המאפיינים החיוביים של שמנים ארומטיים במהירות, כפי שהיו בדם ויש להם פעולה נעימה מאוד. כמובן, כולנו יודעים כי אין מושב, איך עיסוי כזה צריך לעשות בלי שמנים ארומטיים. הם לא רק לגלוש טוב יותר לאורך הגוף הגברי, אלא גם לתת את המטען של כוח, אנרגיה ולהגדיל את מצב הרוח של התכונות הארומטיות שלהם. לְעַסוֹת.ס"מ יציג לך טכניקות עיסוי נעים ביותר. דירות דיסקרטיות בתל אביב

בואו נבלה את העיסוי נכון

כמו לפחות נוף של Missaja, עיסוי מזרח הוא נמשך מלטוח, הידיים שקופ ... Читать дальше »

Просмотров: 86 | Добавил: maddoxleehanvuv | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)

אם אתה ללא סיבה מן השותף שלך, והוא מרגיש כאילו אתה בדיוק אותו דבר, נראה כי, כמו אנשים נהגו להביע, לפחות מה מכונת המין שלך הופך מפואר.

לישראל אין מקום חופשי לדעות קדומות, אם אנחנו מדברים על עבודה בשירות ליווי. לאנשים המקומיים יש את הסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. הכל מודע, למעשה כי תת האסקו פשוט מלווה את הלקוח באירוע, מחזיקה את השיחה ואת מודל ליווי של בכיתה VIP נחשב אינדיקטור לתפקיד.

ובכן, זה הגיוני, אבל גם בזוגות שבהם הכל לגמרי, בשלב מסוים התקופה מגיע כאשר סקס הוא סוף סוף הפך לתוך כיבוש שגרתי. זה לגמרי נורמלי - דברים לעבוד כל כך. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה כי אובדן תככים, peppercons בסמיכות הוא צעד טבעי בדרך שלך.

התוכן של המאמר

1 10 טיפים למין יוקרה

מה עם זה איך לעשות? התשובה היא פשוטה: עבודה על מערכות יחסים ומין. ... Читать дальше »

Просмотров: 90 | Добавил: maddoxleehanvuv | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)