14:08
ניסויים במיטה: איך לצייר חיי משפחה

יחסים ארוכי טווח בין גבר לאישה, הנתמכים על ידי החיים המשותפים, במוקדם או במאוחר יוביל לחיים אינטימיים משעמם. ניסויים מיניים במיטה - הדרך היחידה להעיר את התשוקה לשעבר ולמלא את חיי המין החדשות עם רגשות חדשים.

התוכן של המאמר

1 כאשר הגיע הזמן להתנסות 2 שישה ניסויים הטובים ביותר 3 אילו ניסויים עדיף לא לנסות

מתי הגיע הזמן להתנסות אני

זוגות רבים אשר החיים האינטימיים משאיר הרבה כדי להיות הרצוי, נאיבי מקווה כי במיטות המשפחה שלהם בקרוב לגדול אש חדשה. הם מחפשים גורם לאדישותם בעייפות, מתח עבודה וכישלונות קטנים בבריאות. אבל למעשה, חיי המשפחה שלהם אטיים, אבל זה נכון מִדרוֹן. זה ברגע זה כי יש צורך לשלוט אופקים סקסיים חדשים

סימנים של intima משעמם:

סקס בחושך. זוכר את הנוער כאשר אתה רק יש להכיר. אתה עדיין צריך כשאתה מתחיל מין אטומהאם. לא משנה, יום או לילה, הדבר החשוב ביותר - להיות ביחד ולהרגיש חבר חם חבר. אבל ברגע אחד הכל השתנה באופן דרמטי. לפני שאתה אינטימי אחד של השותפים התחיל לכבות את האור בחדר. תנוחה מועדפת אחת. אולי תנוחה זו מביאה שני השותפים הם תענוג מיוחד. אבל אם אתה מתחיל בכל פעם סוף סקס במיקום אחד, זוהי תחילת הסוף. הנערה הפסיקה להיות מוכנה למין. אם השותף בשלב מסוים חדל לעשות דפילציה וללבוש הלבשה תחתונה מינית לפני קרבה אינטימית, זה אומר שזה כבר לא מקבל שביעות רצון מלאה מתהליך. מגע נדיר.

כדי למלא את הרצונות שלה בישראל קל אם אתה ילדה ארוטית מ בלארוס. אם לעבוד בישראל בתחום הפנאי. נשים של מודל חיצוני הצעה לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל אתה יכול להרוויח חודש מ 5000 $.
דירות דיסקרטיות במרכז

אם השותפים עדיין מספיק צעירים ובריאותם הפיזית והפסיכולוגית שלהם, ואחר כך מינית אנשי קשר הם צריכים לפחות פעם בשבוע. באופן אידיאלי - שלושה ארבעה! סקס נדיר הוא השלט הראשון שעמום במערכות יחסים.

שישה ניסויים הטובים ביותר 2

סקס במקום ציבורי. לא בהכרח להיות בראש את כל. יכול להתבצע בחדר מדידות, למשל. מרגיש את זה בכל דקה אתה יכול לראות אותך, לעשות קרבה במיוחד תשוקה. העובדה היא ברגעים כאלה, רמת האדרנלין בדם עולה מספר פעמים. בזכות זאת, כל הרגשות החריפים ושני השותפים מקבלים רגשות חדשים להרגיש.

משחקי תפקידים. רבים מאמינים כי עבור ניסויים מין כאלה, אתה חייב צריך תלבושות ותכונות אחרות. זוהי דעה שגויה. כדי להרגיש זרם חדש של התרגשות, זה מספיק כדי להקצות שותף תאריך בבית קפה וליצור אשליה של הפגישה הראשונה.

וידאו ארוטי. וידאו תוצרת בית עם סצנות אינטימיות ליהנות משני שותפים. בנות לעתים קרובות ביישן להשתתף ניסויים כאלה, הם לא יכולים לשחרר לחלוטין. מוסיקה נעימה ואת בקבוק היין יעזור לה להרגיש יותר חופשי.

לְאוֹנֵן. סקס יכול להיות שונה.

לישראל אין מקום לדעות קדומות כאשר המילה באה לפעילויות בסוכנות ליווי. גברים מקומיים עצמיים במפעלים רוחניים גבוהים. בהחלט כולם מבינים, בעצם כי escair לא יותר מ מלווה את הלקוח באירוע, תומך הכיתה VIP השיחה נערת ליווי נחשב אינדיקטור של המצב.

לא בהכרח האיש הזה להיכנס לאישה. הנאה ניתן להשיג מאוננות. ובשביל זה לא תמיד צריך לגעת בעצמך עבור מקומות אינטימיים. לפעמים מציץ עבור השותף שלו אשר באופן אישי נותן את עצמו הנאה, מביא שביעות רצון גדולה.

סוגים שונים של Utyah. אל תפחד לנסות משהו חָדָשׁ! אם עדיין לא מרוצה השותף בעל פה, אז הזמן של זה התחל. אם הנשיקות הן מתחת לחגורה עבור זוג לא בחידוש, אתה יכול לנסות סקס אנאלי. גברים תמיד חולמים לנסות את האישה שלהם מאחור. בנות, במרבית, הליטס האנאלי יהיה גם שמח.

קמאסוטרה. נסה את ספר האהבה הראשי לא נפתר הכל זוּג. תנוחות רבות אינן זמינות לרוב האנשים הממוצעים, ו אין להם צורך. אבל שיתוף פעולה תמונות וקריאת תיאורים הוא יראה את הפנטזיה של בני הזוג. בעתיד הקרוב הם בהחלט מתחילים יישומים שניתנו בספר קופה.

אילו ניסויים עדיף לא לנסות 3

אם הפנטזיות של אחד השותפים עלולה לגרום כאב מוסרי או פיזי לשותף אחר, עדיף לסרב להם. לסוג זה, ניתן לייחס ניסויים:

סקס קבוצתי או הזמנה למיטה שלך צד שלישי. אנשים רבים מפנטזים כאלה, אבל מעטים מהם מסוגלים באמת לעבור את הפנים האלה בשלווה לצפות איך האדם האהוב עליו קיום יחסי מין עם זרים. יישום האלימות. פנטזיה משנית רב. במיוחד חלום בנות. אבל להשתמש באלימות פיזית רק במקרה שבו שותף, ביחס אליו חל כוח זה, אני מסכים לחלוטין עם התפקיד שלי. בתורו, שותף החלים כוח פיזי חייב לתת בבירור את הדו"ח לפעולותיה ולשלוט אוֹתָם.

ניסויים ב המיטה בהחלט תועלת. הם להסיט זוגות. העיקר הוא לא להעביר בטוח הפנים ולפני התמוטטות של "משהו חדש" חייב להיות מומלץ להתייעץ בת זוג. אחרי הכל, הדעות על ההנאה של כל אחד!

Просмотров: 89 | Добавил: maddoxleehanvuv | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar