21:32
Tyuyu: מה היא רכבת במין?

בדיחות בכיוון! את היציבה של "רכבת" אם כי, באופן כללי, הוא נמצא רישומים הומוריסטיים, אבל הוא עדיין די פופולרי בעיצומו של אוהבי מין קבוצתיים. חוויה מרתקת יכולה להתבצע גם בלי, כפי שאתנו כל הזמן אומרת הניהול המדויק. לא לכל אחד סוד לדעת את השאלה בפירוט.

התוכן של המאמר

1 מהם מיקומם של הרכבת? 2 קשיים של סקס ברכבת

רכבת סקס היא צורה, כפי שרובנו רגילים לדבר, סקס קבוצתי (מ -3 משתתפים), שבה אחד המשתתפים הוא המקבל, השני מבצע תפקיד פעיל ופסיבי, כמו גם את השותף השלישי. אורך השרשרת החמה מבין אלה, זה הפך מוגבל רק על ידי פנטזיה של המשתתפים.

אילו אפשרויות הרכבת היא?אני

לרוב, תנוחה זו, באופן כללי, משמש כיצד אנו רגילים לומר, זוגות חינם מוכנים לאדם שלישי במיטה. הכי הרבה כמו אנשים רגילים להביע, השותפים הם לעתים קרובות ביסקסואלים או הומוסקסואלים.

Zhmz

כדי לבצע רכבת באופציות, אדם-אדם יכול סוף סוף להיכנס ספירס שימושי על אבזמים, לצרף את הירכיים, אם כל המשתתפים הם הטרוסקסואלים.

התקשות רוסית ומידע פגום העבירו חוות דעת לא מדויקת על מה שהוא למעשה ליווי - כל זה משהו, מביש, כזה, בעובדה זו זה שווה את זה כדי לשתוק. רק מעטים יש מידע כי שירותי ליווי בישראל אין גנרל לגמרי עם זנות.
נערות ליווי בתל אביב

במקרה זה, אחת הנשים הופכת לארח, כפי שהוא בראשותו. במקביל, בעזרת דילדו, זה נכנס לתוכו, כמו שאתנו כל הזמן אומר, האישה השנייה, והאיש סוגר את השרשרת, חודר אותו מול זה.

Mzhm

גרסה מיוחדת עוד יותר של "איש זכר" מרמז כי כל המשתתפים מוכנים למין חד מין. כמו איך שני אנשים רגילים להביע, הגברת יכולה פשוט לשמש צד אקספרס, פסיבי. שותף שני מחלח עליו בנרתיק או באל, בעוד שהמשתתף השלישי נכנס לתוכו.

הניסיון הופך להיות חם יותר מלוכלך עם הקדמה של דילדו, אשר שותף מתקן על הירכיים, מקיף באותה מידה, כמו לודוט הוא רגיל להיות לידי ביטוי, משתתף פסיבי ומדויק של רכבת קיטור.

מממ או זז'זה

צד סקס זהה הוא גם אמיתי. רק בגרסה הנשית, שני דילדו יהיה שימושי או חדירה צריך להיות מוחלף עם ליטוף אוראלי. תארו לעצמכם עובדה אחת על מה הרבה יותר קל במקרה עם רכבת זכר. אל תשכח קפדנית קשה להתכונן למין אנאלי, התבוננות היגיינה באמצעות חומר סיכה.

קשיים של קיטור מין

לא מציאותי להגיע לאורגזמה

למגרין, תרגול מין ברכבת, זה אפילו לא שווה לחשוב על אורגזמה. זה די קשה לשלוט על גירוי של כל המשתתפים, מישהו יהיה בוגר במהירות, ומשתתפים אחרים, להיפך, יגיעו שימושי יותר לפריקה.

קשה לבחור לבחור קצב

דגימות -1 סוף סוף לנוע היטב עם הסתברות גדולה יותר להסתובב ידי קריסה. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב מה בדיוק יש לדון בקצב ובכוחו של החדירה מראש עם כל המשתתפים.

תענוג לא שוויוני

אין ספק, בתנוחה של Posovosik, המשתתף במרכז הוא יותר מכל, כי הוא מבצע תפקיד פסיבי ופעיל במין. השותף הראשון והקיצוני יצטרך לנסות לשמור על קשר עם ההנאה שלו.

ליישם חלומות אישיים בישראל בקלות, במקרה שאתה ילדה יפה מרוסיה. בישראל צריך להיות בפנאי. נשים של מראה מודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם אדם מישראל, אתה יכול לקחת חודש מ 3200 דולר.

ואכן, האידיאל כדי לפתור את שאלת העמדות במבוגר: קשיות או "מספריים-נייר-נייר"!

עכשיו לא כל כך מצחיק, זה לא נכון? הרכבת מסובכת בביצועים ולכושת רק סקס של גורוס אמיתי. גם לא לשכוח במהלך סקס על בריאות והגנה.

Просмотров: 2181 | Добавил: maddoxleehanvuv | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar