09:39
מה לעשות, ולא שותף שהחליפו אחרי מין וקריר לך?

עניינים חדשים - זה נצרך על ידי מפחיד לא ידוע. סיוט מול הפגישה הראשונה, נשיקה ומין הוא בלתי נמנע. ומה יקרה אחרי? בגברות של יומני, אתה יכול לעתים קרובות לפגוש את הסיפורים שבהם האיש החליפו באופן דרסטי אחרי סקס.

התוכן של המאמר

1 נראה כי חומרת היחסים נקבעת דרך אגבתה תהיה סקס בקרוב 2 מקרים מחזיקים במין 3 מה הם הגברות לא כל כך אחרי הקרבה? 4 מה נעשה רק כך שהמרחק לא יוצא?

זה נראה כמו רומנטיקה בצמד אתמול, וברגע שהוא לא לוקח את הטלפון או לענות בקרירות. זה נשמע קצת "וניל", וזה הפך, זה מזכיר עוד "ציטוט עמוק" מקבוצות מתבגרים ברשתות חברתיות, אבל עיקרון זה עובד ישירות במצב זה. הוא לא מצלצל? אל תציע.

הצעות ליווי בישראל שילמו לחלוטין. מספר, לקוחות - צעירים מצליחים שרוצים להסתכל על החגיגה, הליכה תחת יד עם אישה בהירה. זה להרוויח מספיק כדי להבטיח שכולם צריכים לספק באופן אישי.
דירות דיסקרטיות

לשחרר את זה מאשר הוא לא נראה איתך. מיל לא יהיה נגד הרצון, כלומר זה כבר לא מספיק ממך.

חומרת היחסים נקבעת על ידי כמה זמן, בסופו של דבר, יהיה סקס

הכל כבר מזמן הידוע כי הרוב המכריע של הנשים מאמינים כי מהר יותר הם נראה שיש סקס עם בחור, הכי גרוע כדי לומר דברים יהיו. תגיד, "הוא ישקף שאני רוח, לא ירצה איתי יחסים". ב כמעט כל האפשרויות זה באמת כך. אבל לא חושב שזה חל 100% לכל הגברים.במקום הבחור התרחק, להראות שאתה גם לא אצבע של דלה! להיות השתקפות של מעשיו. יש לציין כי הוא לא התקשר, אל תקרא ואתה. הוא לא מגיב זמן רב, אל תענה ואתה. להבין, יש צורך להצטרף רק להתעלם, רק הארדקור!

המקרים מחזיקים ב- Sex2

סקס לא יפעל כל מנגנון חדש. ולא האהוב הקודם לא הורד את מושב האסלה, אחר כך אחרי סקס הוא ינהג כמו קודם. וכך בכלל.

כי נשים, זה הפך, לא כל כך אחרי הקרבה?3

לעתים קרובות, הבנות מתבוננות כי בן הזוג שלהם החליפו אחרי מין, אבל עם כל זה, לא, לשים את זה בעדינות, לב כי הם התחילו להתנהג בצורה חדשה. נשים מפרות את הגבולות האישיים של עצמם, שואפים יותר, החלו לשמור על זה בשליטה, מחכה לפעולות מטורפות. עם כל זה, כמעט כולם עושים את זה באופן לא מודע.

אולי אתה עושה את אותו הדבר? לעשות מודל של התנהגות משלך, ולמעשה לשים לב אחד חדש, כמו הרבה מאיתנו לבד אומר, תכונות התנהגות נכונה, הנחת אותם.

זה לא צריך להיות, לחכות שינוי קרדינל, אל תגדיל את דרישות הבר. כמעט כל הגברים שם לב, כי אחרי המין הראשון הגברת מתחילה להיות מעצבן, Ercroaches אישי זמן השותף, זה הופך להיות סובייקטיבי, כמו הרבה יותר של שרשראות אל הפגיעים, יכול לאבד סומסופה. באופן טבעי, התנהגות זו דוחה, והורג כל ג'לי רק כדי להמשיך מְשׁוּתָף.

לפעמים, באופן כללי, הסיבה השנייה למרחק מגיע. ואין שום דבר. העובדה היא שגברים עצמאיים בטבעם והם רגילים לקחת את כל המצב תחת, כפי שכולם יודעים, את שליטתם.

מרגשות עולים, הוא עשוי גם נראה שהוא "נמס" ומבולבל על ידי השלווה לשעבר. ואז הוא מחליט בכוונה, כפי שכולם יודעים, זה לא רעיר כדי להיות מסוגל להרגיש כאילו הוא מתכוון לחומרת היחסים.

מה לעשות כך שהמרחק לא יוצא?4

בהתחלה, אתה צריך להבין כי סקס הוא עסק וצרכים רגילים. אחרי זה לא צריך לקחת על כמעט כמעט הכל. באמת, מתנהגים כאילו זה היה לפני.

להישאר בעצמך, לא למקם דרישות מיוחדות. באופן עקרוני לחשוב על מה שחשוב דורשים זמן להתרגל זה לזה, עבודה מחוזקת. סקס הוא לא כפי שישבנו בזמן, כפתור הקסם, הכולל קרבה רוחנית של פיזית.

כמעט כל מאה אחוז אינו עקרוני עד כמה קורה במהירות קִרבָה.עוד אשליה רצינית אחת. אחרי המין הראשון, הגברת מתחילה להתנהג כי זה נראה כבר עשה הכל עבור מערכת יחסים, וברגע זה יוכל לשמור על האיש עם אינטימיות זו. בהחלט, ראוי להזכיר כי סקס הוא לא זרז עבור מערכות יחסים, ואת מוקדם יותר תוכל להבין את זה, פחות יהיה אכזבות, כמו שאנו מבטאים, תקוות שגויות.

די ברצינות, זוהי תוכנית התנהגות יעילה. אולי העובדה שאולי אדם זקוק לזמן כדי לשרוד רגשות חדשים ולהתרגל אליהם. ריסוק עשיר יותר ומטריד יגרום להגיב על גירוי ותשוקה, באופן כללי, לפקפק בכל אנשי הקשר.

בסופו של דבר, יש לפחות טיפה של שירות עצמי. זה יהיה רע אם לא אשים את מה שלא מצאת את עצמך על הזבל? אז אתה לא צריך לרדוף אותו שיחות והודעות. אל תהיה אסרטיבי, אל תהיה חבר בפגישות. יש לציין כי לקחת את המצב הנוכחי של העניינים ולאפשר להם להיות. ליהנות כוח פנימי ורוד.

אתה לא צריך לאכול סיוט מול שווארמה כפולה לא ידועה, שואל את עצמו שאלה: "למה הוא החליפו אחרי סקס?-. כן בגלל! להיות גרסה טובה יותר של עצמך - עצמאי ומאושר. לחקות את זה, ובקרוב תוכלו להבין כי האירועים החיצוניים כבר לא יכולים, באופן כללי, לקחת אותך ערובה. יש לציין כי עצמאות היא רק מבקשת כניסה.

יום אחד אמר מישהו: "כדי שמשהו כדי לשמור על משהו, אתה צריך לתת לזה ללכת". מה זה המקרה? לעתים קרובות יותר, חוסר השלמות טמון בהתנהגות הלא נכונה של הגברות אחרי סקס, הטעה גם על מין ויחסים בכלל. מוּפתָע? סיבה להבין.מחייב את כל מספר DAME ONE.

לקחת את זה נראה כל תוקף ראוי.

תחזוקה של גברים עשירים - המקרה הוא מורכב מבחינה פסיכולוגית. מיליונרים של ישראל לא טרחו בפומבי להפגין נשים וילדים. לדבר על קל יותר לבחור ליסר, אשר ידגיש את הרמה ויאוסף חברה נפלאה.

אולי את העובדה כי עם כל זה מבין כי השותף אינו אפשרי - יינות שלה.

ויקטוריה פומינו

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות כדי לפתור קשיים בחיי מין.

סקס, באופן כללי, משחק תפקיד חשוב בחיים כמעט, כפי שכולם יודעים, כל אדם. רק יחידות בו לא, אם כן, צריך ולראות כדי לדבר בלי פריקה גופנית לכאורה. תארו לעצמכם עובדה אחת, אבל כולם מחליטים לעצמו, שבו פורמט ישירות לקיים יחסי מין. חלקם מעדיפים להיכנס למקרים ולהפנק את התשוקה רק עם שותפים רגילים, אחרים מקבלים רק מקרים חופשיים או יחסים אקראיים לחלוטין. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב כי תצורות בהתנהגות של שותף לאחר מין - תופעה רגילה. אין ספק, ראוי להזכיר כי אין נכון או שגוי. טוב מאוד להדגיש את מה כרגע יש לנו את ההזדמנות לשים את זה קצת, לאחר יחסי מין רק בהנאה.

Просмотров: 138 | Добавил: maddoxleehanvuv | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar