11:41
?חוויות מין עם מתוקות - רעיונות להנאה

האם יש מקום למין בחדר השינה של בני הזוג? שאלה זו לא ניתן לתת תשובה ברורה, כי ככל שאתה חי יותר עם אדם, לעתים קרובות יותר את מיטת הנישואין הופך את המקום איך אנחנו מביעים, שינה רגילה. והוא בגלל זה לגמרי לא טיפת ליבידו, אבל הרגל הרגיל ואת אי-רצון של 1 של שותפים רק לנסות משהו חדש במין.

התוכן של המאמר

1 למה להתחיל?

כדי להחזיר יחסים אינטימיים לתשוקה לשעבר, אתה צריך, באופן כללי, כדי להיות מסוגל לפנטז ונראה ליישם את הפנטזיות הארוטיות שלך. ניסויים מין עם אדם אהוב יהפוך, כפי שכולם מובנים, הזדמנות טובה לבנות מחדש עם הראש במערבולת של תשוקה והנאה.

בקבלתו של סקסולוגים ופסיכולוגים כמעט כולם זוגות נשואים נטו מה, כפי שכולם יודעים, תשוקת העבר כבר זמן רב לא מקום בחדר השינה. כיתות מין כבר הגיע לאוטומטיזם ולהתרחש רק על חגים גדולים.

שירותי ליווי בישראל משולמים למעשה. לעתים קרובות, הקונים הם בחורים משגשגים, זה הולך לוודא להופיע בפגישה, לוקח יד עם אישה יפה. זה להרוויח מספיק די, כדי למעשה למעשה לכסות את האובייקטים הדרושים.

A בעתיד הקרוב לחלוטין להסתכן ללכת על זה נראה לא. הכל ידוע זמן רב איזו עצה יכולה להינתן, מי יהיה מסודר כדי להציל את המין המקומי, אבל לא יודע איך להתחיל? הכל מומחים להתכנס לתוך View World - ניסוי!

למה, באופן כללי, להתחיל?אני

במקרה של יחסי אמון עם בן הזוג, נסה בהתחלה לבסוף לדון במנגנון של המעשה, איך כולם נמס, כל רעיון חדש למין. יהיה קל יותר ללמוד כיצד אנו רגילים לקריאה, העדפות מיניות ופנטזיות ארוטיות זו לזו. לכסות סוף סוף לעשות מה שהם מעולם לא עשו. לדוגמה, אתה מנשק כל הערב. לצפייה בסרט או להעביר, לארוחת ערב או רק דיברתי על האופן שבו הלך היום.

הוסף כפי שהיינו קוראים, ללטף לא נכון, לגעת הידיים שלך לגוף של השותף ופשוט לתת אחד לשני חם וחיבה. אל תוותרי זמן מוקדם יותר, תן את התהליך הזה נמשך לפחות שעה. זה יהיה רע אם לא שנראה על מה שאתה לא רוצה לסיים את זה, ואתה תמשיך בחדר השינה במצב אופקי.

עוד ניסיון מיני זה בהחלט יביא את ההנאה של שניהם. קח את הקרח בר מזל, אתה יכול מראש להכין אותו בתבניות מיוחדות, כמו אנשים נהגו להביע צורות שונות, ולשים אותו לידם.

בישראל לא היו דעות קדומות, ואילו מדובר בעבודה בשירות ליווי. לגברים המקומיים יש עמדות מוסריות גבוהות. הכל הבין במלואו כי אסקוגר רק מלווה את השותף באירוע, מבטיח את השיחה ואת מודל ליווי של מחלקת VIP יהיה מחוון הסטטוס.

במהלך אהבה preludes יונה את הגוף של שותף.

זכור את הסצנה מ Kenofilm "9 מתוך 1/2 שבועות"? לעשות בערך אותם פעולות עם שותף או שותף, הימנעות קוביות קרח מלהיכנס איברי המין. אחרי הכל, זה כרוך, כמו רבים באים לידי ביטוי, הצטננות.

השתמש צעצועים חנות סקס. ואולי אפילו לא צריך ברזל כי היתרון הוא עכשיו הבחירה שלהם אז bulknown, וזה, בסופו של דבר, זה בהחלט לפחות כמה תכונה עבור אהבה זווית. ואתה יכול לגמרי ללכת עוד יותר וכך לדבר מתוך היציבה שלך, אשר בעבר מעולם לא נראה בשימוש. זה ברור מאוד, לנסות לשנות את התנוחה רק פעם אחת, ואתה תראה כי סקס הוא לא רק כל רגיל "גב".עייף מהמיטה הרגילה בחדר השינה שלך, בסופו של דבר, אני רוצה את הרגשות החדים האחרונים? קח את המין במקום יוצא דופן - למשל, על שולחן המטבח או על אדן החלון, וכמה אנחנו רגילים לקריאה, חדר אמבטיה או על הרצפה של המסדרון. יש לציין כי יש צורך לבחור מקום נוח שבו אתה יכול להירגע.

לדון איזה צעצועים שאהבת את אחד הנבחר שלך באומץ להתכונן לילה חם אהבה. אזיקים, ויברטורים, גרבונים אכילים, ריבות תנועה אחורית כדורים עבור הנרתיק - זה רק קטן לעתים קרובות כמו שאתה יכול לקחת עם איך כולם מובנים, ב מיטה לבדיקות.אגב, זה אולי נראה מצחיק, אבל רגיל, לשים את זה בעדינות, שינוי רגיל עבור סקס של היציבה יכול גם להשפיע היטב על התהליך. בתמורה, איך אנשים משמשים להביע, תוך שימוש בתנוחה המסורתית, השתמש במיקום "69" משם מספקים זה לזה הנאה.

אתה יכול ללכת עוד יותר ולהוריד את חדר המלון או מלון ללילה אחד. ואולי אפילו לא צריכים לקרוא על מה שאתה מדמיין שאתה לא כל כך הרבה זמן, בסופו של דבר, הם נפגשו וזה המין הראשון שלך. מצב חדש זה עוזר טוב.

כך שהחוויות המיניות עם האהוב הביאו לבסוף רגשות חדשים, אל תשכחו מעת לעת, היא נעשתה, לשאול זה את זה על ג'ון וחלומות נסתרים.

TOGDO המין שלך לא יהיה מוגבל למיטה בחדר השינה, ו zoigrates צבעים חדשים הופעות בלתי נשכחות. דירות דיסקרטיות בחיפה

Просмотров: 92 | Добавил: maddoxleehanvuv | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar