אז, אתה שוהה ליד מרכז לונדון, נכון? ובכן, לפני שתצאו לאטרקציה תיירותית במחיר מופקע, קראו את זה כדי לראות את הדרך הטובה ביותר לבלות את אחר הצהריים שלכם במלון בלונדון: שהות קטנה במועדון ג'נטלמנים. אתה מזהה את ראשי התיבות כבר אני מניח. וכן, יש גם כמה אפשרויות מרתקות בהחלט בלונדון שלא כוללות בדרך כלל אנשים עירומים וג'ין אנד טוניק (למרות שאלו כן נכנסו לרשימה הזו - תמיד קונים היזהרו).

יש שלושה מועדונים שאני חושב שצריך לבקר בהם לפני שהם עוזבים את הבירה. אז בואו נתחיל עם רשימת הטובים ביותר שלי ונעבור על כל אחד בתורו.

הרציונל: המחבר מציג סיבות מדוע כדאי לבקר ב-3 מועדוני הג'נטלמנים הללו מבלי לרשום רק מידע עליהם ואחריו כתובתם שהיא פורמט נפוץ למדריכי טיולים.

- מועדון האנג'ל הוא משהו כמו מוסד לאנשי עסקים שצריכים לשחרר קצת קיטור אחרי חודשים של אפור - הסיבה היא איסור על

... Читать дальше »

Просмотров: 84 | Добавил: maddoxleehanvuv | Дата: 02.01.2023 | Комментарии (0)

שכירת מלווה לא רק מספקת את הצרכים המיניים שלך אלא גם מספקת חברה וחוסכת ממך לבלות את היום שלך בשתייה. היתרונות של שכירת ליווי מקצועי תחת סוכנות ליווי עילית הם שהם מניעים אותך לחיות את החיים הטובים ביותר שיש ולהפיק את המרב מהזמן שלך על כדור הארץ הזה.

למרות שיש כמה סטריאוטיפים לגבי מה שמלוות נשים היו רוצות, שמוצאות אותן מתוסכלות מהציפיות שיש לחברה מנשים, רוב האנשים רוצים לשכור מלווים כי הם מציעים משהו שלנשים אחרות פשוט אין (כי זה מעורר אותן).

להיות עם מלווה צריך להיות כיף ומרגש, בניגוד לעמידה בבית או לשבת בעבודה. דרך נוספת לחקור נשים עם רקע אקזוטי היא על ידי מפגש עם ליווי אסייתי או ליווי מזרח אירופאי, שמציעים את זמנם ותשומת הלב בידיעה כיצד לגרום ללקוחות להרגיש יוצאי דופן - באופן אישי.

הכריכה של ספרה של ג'סיקה תמיד הכעיסה אותה. היא הסבירה לצוות ההפקה ש"בהיותך אישה שמלווית גברים, לעולם לא תעמוד על צד ... Читать дальше »

Просмотров: 81 | Добавил: maddoxleehanvuv | Дата: 02.01.2023 | Комментарии (0)

מאז 2005, האקדמיה לריקוד של מרגרה היא חלק בלתי נפרד מהתרבות של בוסטון.

ההשראה למותג שלה הגיעה כשרצתה לתעד הריון ולידה באמצעות שילוב של כוריאוגרפיה וצילום. שירותי ליווי בתל אביב

מאמר זה מספר את סיפור המסע של מרגרה בהוראת שיעורי ריקוד בבוסטון ומשתף עצות לפתיחת בית ספר משלך לריקוד.

במהלך התהליך של מרגה שהתחיל בבוסטון, היא הפכה לאובססיה לוודא שהרקדנים בצוות שלה מדברים כולם לפחות שתי שפות מכיוון שהם יגורו באזור מטרופולין שאליו נהרו מהגרים כדי למצוא עבודה בתעשיות כמו בנייה.

בית הספר לריקוד שלנו הוא מקום בו התלמידים לומדים ונהנים בלט וריקוד חופשי, ריקוד סולו וסטפס ושיעורי ריקוד עכשווי המבוססים על

... Читать дальше »

Просмотров: 84 | Добавил: maddoxleehanvuv | Дата: 02.01.2023 | Комментарии (0)