02:12
מורה לריקוד מרגרה

מרגרה היא מורה לריקוד בעיר סאו פאולו. היא מלמדת ריקוד כבר למעלה מעשרים שנה וסייעה לתלמידים רבים להשיג את מטרותיהם. השיעורים של מרגרה פופולריים בעיר בגלל שהיא ידועה במסירות ובמחויבות שלה לתלמידיה, אבל גם בגלל שהיא מציעה מגוון רחב של שיעורים שיכולים להתאים לכל גיל או רמת ניסיון.

הצלחתה של מרגרה נובעת מהסבלנות, ההבנה והידע שלה כיצד ללמד אנשים שרוצים ללמוד על ריקוד. עבודתה עם ילדים כמו גם מבוגרים גרמה לאנשים רבים שמחה ועזרה להם למצוא את התשוקה שלהם בחיים.

מרגרה היא מורה לריקוד. היא מלמדת תלמידים איך לרקוד.

תלמידיה של מרגרה נרגשים ללמוד איך לרקוד. מרגרה מלמדת אותם איך לרקוד בצורה שהם יוכלו ללמוד ולזכור את הצעדים בקלות.

מרגרה מלמדת את כיתתה המונה 10 תלמידים איך לעשות ערבוב מהיר בן שני שלבים עם בן זוגם על ידי הדגמת השלבים והדרכתם דרכו.

מרגרה היא מורה לריקוד המלמדת את תלמידיה כיצד לרקוד. היא גם נותנת להם הזדמנות ללמוד את היסודות של ריקודים אחרים, כמו היפ הופ, בלט וג'אז.

למרגרה תואר בריקוד מאוניברסיטת קליפורניה, אירווין והיא מורה מוסמכת לסגנונות רבים. היא מלמדת למעלה מעשר שנים והיו לה תלמידים מגיל 3 ועד מבוגרים.

מרגרה היא מורה לריקוד. מלמדת חוגי ריקוד לילדים ומבוגרים.

יש לה סטודיו משלה במרכז העיר, בו היא מלמדת רקדנים מתחילים ומתקדמים כאחד. יש לה גם ערוץ יוטיוב שבו היא מפרסמת סרטונים של מלמדת תנועות ריקוד וטכניקות שונות.

המורה לריקוד מרגרה היא מערכת שיכולה ללמד אנשים איך לרקוד. הוא מקליט וידאו של הרקדן ואז מנתח אותו כדי לזהות את התנועות, התזמון והיחסים המרחביים שלהן.

לאחר מכן הוא יוצר רצף של הוראות עבור האדם, שעוקב אחר אווטאר המציאות המדומה על המסך. המערכת יכולה גם להקליט ולנתח תנועות של רקדן בזמן אמת, ולתרגם אותן להוראות לרקדנים אחרים.

המורה לריקוד מרגרה שימש בתכניות שונות כדי ללמד ילדים כיצד לרקוד בצורה יעילה יותר מאשר שיטות מסורתיות.

Margara Dance Teacher הוא סטודיו ייחודי לריקוד בשיקגו, אילינוי, המציע את מיטב שיעורי הריקוד ושיעורי הריקוד לילדים, בני נוער ומבוגרים. הם מציעים שיעורי בלט, ג'אז, היפ הופ וסוגים אחרים של שיעורי ריקוד.

הסטודיו למורה לריקוד של מרגרה ממוקם ב-907 N. Western Ave., Suite 300 בשיקגו. ניתן להגיע לסטודיו בטלפון בטלפון (773) 687-7000 או במייל margaradance@gmail.com

מרגרה היא מורה לריקוד המלמדת בלט, מודרני וג'אז. היא מלמדת כבר יותר מ-20 שנה. היא גם מלמדת ילדים ומבוגרים.

מרגרה היא בוגרת האקדמיה המלכותית למחול בלונדון והיא מלמדת כבר יותר מ-20 שנה. היא גם מלמדת ילדים ומבוגרים.

מרגרה היא מורה לריקוד המלמדת ריקוד ב-20 השנים האחרונות. היא לימדה ריקודים הודים מסורתיים כמו בהרטנאטיאם, אודיסי, קוצ'יפודי וקאטאק.

מרגרה היא רקדנית ידועה בקהילה ההודית ויש לה קהל עוקבים גדול ברשתות החברתיות. היא הופיעה בפסטיבלים ואירועים שונים בכל רחבי הודו. מרגרה גם מלמדת ריקוד בסטודיו משלה שנמצא במומבאי. https://israelnightclub.com/apartments/עיסוי-אירוטי-בקריית-אתא/

מורה לריקוד מרגרה היא מדריכת ריקוד מקצועית המלמדת מגוון סגנונות ריקוד לרבות לטינית, אולם נשפים, סווינג ועוד.

מרגרה מלמדת למעלה מ-15 שנה והיא לימדה במקומות שונים כמו הסטודיו שלה במיססוגה, קנדה. היא גם מלמדת באוניברסיטת טורונטו והיא מלמדת לשיעורים פרטיים. מרגרה מלמדת את כל הרמות של תלמידים ממתחילים ועד למקצוענים.

Просмотров: 76 | Добавил: maddoxleehanvuv | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar