12:54
מה כולל את העבודה של המארחת במועדון

אם אתה לפחות לפעמים לדפדף מודעות מקוונות עם עבודה שילם מאוד, אני בטח פגשתי פנוי מארחת. בדרך כלל, המעסיקים מבטיחים עמלות גדולות עם תשלומים כל יום, אשר אפילו מפחיד בנות רבות אשר מציעים כי הוא על מתן יתרונות של שירותי מין. היום נדון בפירוט על המקצוע, כך שאתה יודע בדיוק מה הפתעות לחכות בעבודה כזו. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a8%d7%9e%d7%9c%d7%94/

מי הם מארחים

מילה זו היא בתרגום מאנגלית פירושו "פילגש". ואת העבודה קשורה יותר עם הממשל.

מארחת אחראית:

  • לפגוש את האורחים של המועדון וללוות אותם לשולחן;
  • להציע משקאות ולדבר על מנות ממותגים בתפריט;
  • להתקשר המלצרים ולוודא כי המבקרים יש הכל להיות הרבה;
  • לבדר לקוחות ולבצע הוראות קלות.
  • במועדונים מסוימים, מארחת, כמו מלצריות, כמה שולחנות להתבלט. במוסדות אחרים, המבקרים עצמם בוחרים ילדה שתהיה לרשותם כל הערב. לעתים קרובות קבוצה של בחורים הולכים יחד, לשבת בשולחן אחד ולבחור מארחת, אשר יהיה לבדר אותם.

    אחריות העובדים אינן המשך ושירות אינטימי. אבל לעתים קרובות אהב מבקרים ילדה ייקח איתם למשך רומנטי. הממשל אינו מכריח את עובדיהם לספק שירותי מין, ובמועדונים רבים התנהגות כזו אסורה אפילו.

    מה ההבדל בין הצריכה

    הצרכנים גם לבדר מבקרים במועדון, אבל יש להם משימה שונה במקצת. הם חייבים לקדם בחורים לקנות אלכוהול יקר ולקבל אחוז של רווחים למכירת משקאות אלכוהוליים.

    התוכנית היא פשוטה - ילדה בודדה יושבת ליד שולחן נפרד, והאנשים השיכורים מתחילים לדבק לה, בטיפול בקוקטיילים ובכלים יקרים מהמסעדה. המלצר יחד עם הסדר מביא צ 'יפס צרכני, אשר היא בסוף המשמרת יהיה להחליף במנהל תמורת כסף. ללילה אתה יכול לדבר כמו 5-10 אורחים ולהרוויח סכום הגון.

    כמובן, לא כולם יכולים לשתות כל כך הרבה אלכוהול לערב. אבל בצריכה הטריק חשוב. לשתות אתה יכול לשפוך באופן בלתי מורגש לתוך דלי עם קרח עבור שמפניה או להסכים עם הברמן, כך שהוא מוסיף למינימום של אלכוהול.

    מועדון קבועים יודעים כבר בפנים של בנות בעבודה בצריכה, אבל עדיין ברצון לטפל בקוקטיילים יקר שלהם ואת האוכל בחישוב להמשיך. אבל כדי לשכנע צרכן, אלא אם כן האוליגך. היא תרוויח יותר, מפזרים גברים לשתות מאשר הערב בילה לבד.

    עבודה מיוחדת בצריכה בטורקיה ובסין, שם היא פשוט נפגשת לעתים נדירות במועדונים של נשים צעירות בודדות הממוקמות מכרים מקריים. וגברים מוכנים לפרוש הרבה כסף כדי לבלות זמן כיף תקשורת מזדמנת עם יופי מפתה.

    כמה מתארחים מרוויחים

    במועדוני VIP מטרופולין "MUSCELIERS" לקבל 20-50 אלף לכל שינוי. בנות צריך להיות בגילאי 20 עד 35 שנים, נראה נהדר, כללי חילוניים משלו. היתרון יהיה ידע באנגלית, כמו מפעלי הבידור הם לעתים קרובות ביקרו על ידי זרים. היכולת לשיר ולרקוד יתקבלו בברכה, כי יש לעתים קרובות ריקודים ושר בקרעוקי לבידור מבקרים.

    אם אתה מקבל יועץ אסיה, תקבל כ 1,000 $ לכל שינוי, במועדונים אירופה עמלות 1500-2000 יורו. עבור עבודה מוצלחת, כמובן, רצוי לדעת את השפה של אותה מדינה שבה אתה הולך לבוא. אבל בנות הם לעתים קרובות גויסו ואינם מדברים שפות זרות. עם זאת, לחשוב על עצמי, מה יהיה השירותים שלך כי לא צריך להסביר במילים.

    בנוסף לשכר, טיפים טובים מחכים לך, אם האורחים מרוצים. לעתים קרובות תה אפילו עולה על סכום האגרה שהתקבל רשמית.

    אילו תכונות צריכות לבחורה

    אם זה לא על מועדון VIP, אז דרישות גבוהות לא מוצגים למועמדים. לקחת על עצמו כמעט כל אלה שרצו בנות בוגרים. אבל רחוק מכל אחד יכול להתעכב על עבודה מעורפלת כל כך.

    כדי להפוך למארחת מוצלחת, יש צורך:

  • להיות מסובך;
  • להיות מסוגל לתקשר עם אנשים שונים;
  • למשוך גברים;
  • בעל מראה מפתה;
  • להיות קשה פיזית;
  • יש זיכרון טוב;
  • להיות מסוגל לקבל החלטות במהירות;
  • אין להיכנס לפאניקה במצבים מלחיצים.
  • אם יש לך לפחות חלק מאיכויות אלה, אתה יכול לנסות את עצמך כבעלים של המוסד. אבל זכור כי עבודה כזו מתאימה יותר לבנות צעירות שמקבלות חינוך, הם רוצים להרוויח מהר על התרגיל של חלום, חלום על המעבר לעיר אחרת. עבור הפעילות העיקרית, עדיף לבחור דרך מוצקה יותר להרוויח.

    מה הם היתרונות של המארחת

    למרות שקשה להתקשר למקצוע רציני, אשר לפגוש לקוחות ולמקם אותם בלוחות, עדיין בפועל יכול לעזור גם בקריירה נוספת, אם הוא מחובר עם המסעדה או העסק מלון.

    אם אתה לומד באוניברסיטה במקרה מלון, אתה חולם בעתיד לפתוח את המסעדה או תוכנית לעבוד כמנהל, את הכישורים שהתקבלו מתפקיד של המארחת ישתמשו לך בפיתוח של המקצוע בעתיד. בנוסף, במועדונים, אתה יכול להכיר אנשים שיסייעו בהשגת עבודה יוקרתית יותר.

    ואם אתה מחשיב כי אתה תהיה בעיקר אנשים גברים, זה די סביר לפגוש את הגורל שלך, אם כי אתה לא צריך להיות מוטל מדי על זה תקווה. בדרך כלל, ליחסים רציניים, גברים מכירים נערות במקומות אחרים. אבל יש יוצאים מן הכלל.

    Просмотров: 221 | Добавил: maddoxleehanvuv | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar