20:15
כיצד להשתמש vibropules: משרד היישום

אתה יכול להשתנות חיים סקסיים בדרכים שונות, כולל צעצועים מיוחדים. מעסים, ויברטורים, זרזים צורכים יחיד לאוננות, ושותפים מתמידים עבור פרלודים מרגשים ואורגזמות בהירות. פורמט מיני הפך פופולרי כעובדה - היישום הגבוה ביותר של vibrostimulants זולים אוניברסליים. כיצד להשתמש vibropouls מאשר זה בולט כמו צעצוע מין, איפה לקחת ומה מודלים לתת עדיפות?

התוכן של המאמר

1 קטן כן למחוק 2 ידיים מתחת לשמיכה! 3 מצחיק, zadoristo: vibropuli ומין 4 דגם פופולרי

Mal, כן למחוק אני

Vellar, כיסוי עדין של רוב הדגמים - פרס דבש סיליקון.עצה: צעצועים ציפוי סיליקון משמשים סיכה לבסיס אקווה. ג'לים על בסיס של עבה ושמנים סיליקון יפגע בציפוי, לעשות את זה מחוספס. כרגע, זה כל כך נקרא לפחות מה זרז ארוך הוא לא יותר מאשר אצבע. הגדלים הם פחות משבעה ס"מ, שלושה ס"מ קוטר.

ישנם מספר סוגים של מוצרים:

עם חגורות עבור ירכיים או שונה "פַּרְפַּר". משמש גירוי הדגדגן. נוח, לא להחליק, אתה יכול השתמש במהלך יחסי מין. עם השלט רחוק - אתה יכול אפילו להשתמש מחוץ לבית. מתאים לבדיקות עם שותף. עם שליטה בטלפון. תוכנית מיוחדת מוגדרת לבחור מצב רטט ויצירה שֶׁלוֹ. מכשיר יכול לנהל בת זוג. אז, התוכנה שלך היא ב vibease, ohmibod Blucomotion NEX1, להגדיר קסם קנדי ​​& דנטה.

מחוץ הצעצועים מסווגים כמו כדורים בעצם (מיני ויברטור), רטט (לגירוי של הדגדגן, הנרתיק וכניסה ל- Anus) ו "דרגשים" עם 2 סניפים רטט בסוף. עיצוב מגוון - הן מיניאטוריזם והיי-טק והומור. מודלים Tokidoki ניתן לקחת עבור ידית כדור או שפתון עם ציור אנימה. פירורי סלעים- off שינוי צבע הוא מסוגל לשנות את הצבע עם סגול על ורוד נצנץ לחלוטין.

מתכת ופלסטיק משמשים חומרים.המונח "vibropul" הוא מעורפל.

Escrates מוכן לעבוד עם מיליונרים של ישראל. הם חסרי עניין ונכונים. רק זה עכשיו לא צד אחד חיובי לעבוד.

בתחילה, זה היה זרבובית עם מנוע, אשר שימש עם דילדו או vibrocol עבור חבר 'ה. אשר בתורו משמש כדי לשפר רגשות נעימים.

ידיים מתחת לשמיכה!2

קטליסט קטן מגוונים משחקי סולו. מודלים עמיד במים יכולים לשמש בחדר האמבטיה, הנשמה, הבריכה, בים במהלך החגים - שהנשמה תרצה. אם המודל לא יכול להיות משופר על ידי הגנה, אז מיטה טובה עתיקה מתאים. יש צורך לקבל עבודה, להירגע, לנצל את הדגדגן לאצבעות שלך, כדי לחמם אותו קודם לכן.

בחר 1, להדק, מצב רטט וללכת על פני תנועות חלקות unhurried perineum. ממשיכים באותה וריד, להשתהות באזורים ארוגניים - מעל מכסה המנוע, לאורך הקצוות, ואז יורד אל הפות. שבץ קצה קצה של סקס קטן. לחזק את הרטט. להחזיק, בעדינות ללחוץ, על שדה השופכה - יש שם אזור ארוגני חזק, נקודה א.

אם הצורה של vibropuli מאפשר חודר תנועות, ואז קצה נשלח לנרתיק. כאשר חומר סיכה טבעי יהיה יפה, אתה יכול להעמיק את "חיכוך".

כדי למלא את המטרות שלנו בישראל, אם אתה אישה אלגנטית מבלארוס. אם לעבוד בישראל בשעות הפנאי. נשים של מודל חיצוני הצעה לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל היום אתה יכול להרוויח חודש מ 3000 יורו.

כיצד להשתמש vibropuls כדי לעורר נקודה g? שכב על הגב, הרמת רגליים, ותיצב לעומק של 5 ס"מ, לחץ בעדינות על הקיר הקדמי של הנרתיק.
עצה: לחזק את הרגשות מ רטט, על ידי הצמדת זרז לעומס ולשים גרבונים הדוקים הדוקים.
https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%91%d7%aa-%d7%99%d7%9d/

מצחיק, זאדיריסט: Vibropuli ו Sex3

בלוגר מין של טטיאנה Nikonova מייעץ לזוגות לפחות שוב בחזית בליטס אוראלי עם קצפת ומשתנה באמת בחיי מיטה. Vibropul - בחירה טובה לגירוי האזורים הארוגניים של שני השותפים.

מחשבה על פרלוד - דאגה קלות צעצוע צוואר הרחם, הגב, הישבן, היפרים. צריך להבהיר מראש איזה אזור לספק הנאה. חזה ליטוף. רוב החבר 'ה ו אני אתן לפטמות הם מאוד מגיבים לגעת, אבל רטט רך יהיה אחד להשתתף זקפה שלהם. מציצה. בעוד השותף הוא יונה בפה ראש חבר, הוא חל על הגאדג 'ט של חבית חבר, אשכים, הקמת חבר, ארוגני אזורי שק האשכים לבין פי הטבעת. Cunnilingus. קליטוריס חלופי C חשיפה מיני ויברטורים. חוק מיני. שותפים הם אופציונליים לעורר חבר של חבר אזור ארוגני - Midges באדם, הדגדגן של הגברת. אתה יכול לנהוג במכשיר בכל הגוף, חיזוק רגשות נעימים.

עצה: באמצעות vibropulum במהלך יחסי מין, שותף יכול להיות corded במהלך חודר סקס.

נהנה הפופולריות של הדגם 4

ויברטור סלעים מחוץ שבע עצה רכה ורוד - מחוץ לא ניתן להבחין במקרה שפתון. אלגנטי וחזק ביותר קליטסטיס. אהבה יפה טיילר - ויברטור לזוגות עם שנים עשר מצבי עבודה. חלק סלעים- off קטן שחצן - יפה מיני ויברטור בצורת חבר. OVO W2 BULLET - היי טק הידרו עמיד כדור. שונה במנוע מסיבי וחמישה תוכניות רטט. Lovense הדור השני הוא ויברטור עם אנטנה "זנב" ושלט רחוק מהטלפון. ניתן להגדיר לקבלת מטבע חשמלי - אסימונים במהלך שיחות מצלמות אינטרנט.

Просмотров: 303 | Добавил: maddoxleehanvuv | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar