12:54
התמכרות מינית. מה זה ואיך לא לרצות בקאפוס שלה?

פורנוגרפיה ומין הפך לאחרונה לאחד הנושאים הנפוצים ביותר לדיון בתקשורת וברשתות חברתיות. מאמרים, בלוגים, תוכניות טלוויזיה - בכל מקום באומץ דנים בנושא התלות בפורנוגרפיה ומסין ככזה. קודם כל, גם אנשים רגילים רגילים וחוקרים מודאגים לגבי ההשפעה של פעילות מין מופרזת על הנפש האנושית ואת היחסים הרומנטיים שלה.

התוכן של המאמר

1 איזה תלות מינית אומרת 2 תהליך טיפול: מדגיש 3 כאשר סקס יוצא תחת שליטה: סימנים בסיסיים מדברים על הפרות 4 ההבטחה העיקרית בפסיכותרפיה: קח את החיים שלך תחת שליטה

איזה תלות מינית אני באמת אומר

שני פורנוגרפיה ועינויים מיניים טובים כל עוד הם אינם מזיקים למצב הפסיכו-רגשי של אדם; לא סבל הפעילות היומיומית שלו. אם התנהגות מינית יוצאת מכלל שליטה, זה יכול לדבר פציעות פסיכולוגיות, בעיות לא פתורות ביחסים, בהפרות בריאות הנפש, הרגלי בעיות.

ככלל, זה יקרה תחילה אירוע מסוים המשמש זרז לגישה סקסית או פסיכותרפיסטית. לדוגמה, גבר או הנערה עוסקת אוננות לעתים קרובות מדי - כמה פעמים ביום, כדי פגיעה של שותפים מִין. בשלב מסוים, השותף מגלה את נאמנותו כיבוש ומתחיל לתפוס שקרים.

או שפע של יחסי מין מוביל להפרות במהלך אינטימיות נשואה - העוצמה נעלמת אצל גברים, נעלמת אצל נשים. השותף מתחיל לחשוב שהבעיה היא בבגידה. אבל, ככלל, הוא לא נחשו את המספר האמיתי של סיבה פסיכולוגית מטופלת ואמיתית, מה דוחף בן זוג או בן זוג להפרעה.

תהליך הטיפול: מדגיש 2

בשלב מוקדם של עבודה עם הפרות של התנהגות מינית מומחה מבצעת ההקרנה הפרעות נפשיות אפשריות - כגון הפרעה אובססיבית-קומפולסיבית, ADHD, חרדה מוגברת או דִכָּאוֹן. ואז המשגרים התומכים נקבעים התנהגות הרסנית. אסטרטגיות התנהגותיות אחרות נוצרות בהדרגה - שמטרתו לתקן את המצב. לדוגמה, אם תלות מינית מפותח נגד אוננות, אז ביום מתוכנן כדי לא להישאר בתים אחד, ותמיד להיות בנוכחות של אנשים אחרים.

באשר לטווח ארוך אסטרטגיה תרפיה, זה בדרך כלל כולל את הפיתוח של מוטיבציה מספקת שינויים, ביקור קבוע בפסיכותרפיסט. חשוב ויצירת מערכת -. ככלל, אדם דוחף על עודף סקסי רגשות שליליים - כגון שעמום, כעס, דיכאון.

לספק את שאיפות הילידים בישראל, אם אתה מודל ארוטי מרוסיה. ניתן לעבוד בישראל בתחום הפנאי. גבירותי המראה של המודל מוצעים לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל יכול להתקבל מ 4200 יורו.

רגשות אלה הם היעד העיקרי במהלך העבודה של הלקוח והפסיכותרפיסט.

כאשר המין יוצא מכלל שליטה: סימנים בסיסיים מדברים עליהם הפרות 3

מומחים מאמינים כי התנהגות מינית בלתי נשלטת היא תמיד כולל פולחן מסוים (התנהגות מתוכננת במיוחד, חזר פעם אחת).

לדוגמה, אדם חולם על סקס עם אישה שעליו שולט. כמה זמן הוא מאונן, מדמיין את הפנטזיה הזאת. ואז מתחיל להעביר פנטזיה מינית למטוס המציאות - מתכננת טיול לעיר אחרת, מחפשים אישה ריאה דרך האינטרנט התנהגות. ולבסוף, מיישמת תשוקות אובססיביות שלה. לאחר מכן הוא מגיע שלב התשובה, במהלכו הוא מרגיש תחושה של אשמה, בושה וחרטה.

עם זאת, לאחר מימוש הטקס, נובעים ניסיונות להצדיק את עצמך ("מגיע לי, כי אני עובד כל כך הרבה). או מגיע התקופה, כאשר אין חוויות רגשיות בכלל - רגשות כמו קָפוּא; מנגנון ההגנה הפסיכולוגית מופעלת כאשר התודעה מופרדים מעצמי חוויות כואבות.

רוסית לא פנס ופגם מידע הולידו תצוגה שגויה כי ליווי הוא בהכרח משהו מביש, זה, אשר אתה צריך להזיז. אבל כאן היחידות יודעות כי לשירותי ליווי בישראל אין שום קשר לזנות.
https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%95%d7%9f-%d7%9c%d7%a6%d7%99%d7%95%d7%9f/

רגשות שליליים במקרה זה בשום מקום לא נעלם - הם רק עוקבים ללא הכרה.

עם הזמן, תחושת האשמה עוברת, והמחזור מתחיל שוב. ב רבים מאלגוריתם זה דומה למה שקורה באלכוהוליסטים, מכורים לסמים או מעשנים.

ההודעה העיקרית בפסיכותרפיה: קח את החיים שלך תחת שליטה 4

הבעיה העיקרית בתלות מינית, כמו כל התנהגות ממכרת אחרת - היתרונות של הלקוח בסוגיות אינטימיות. כן, זה יכול להיות אדם מבוגר שמנהל תאגיד ענק, או עושה פתרונות חשובים במשפחה. עם זאת, לגבי האזור המיני, יש כוח מסוים שנראה לו אדירים. היא שהיא עושה שוב אדם ושוב לזרום מאותם תרחישים.

עבודה עם סקסולוג היא להפוך דפוסי חשיבה לא יעיל, פיתוח אסטרטגיות התנהגותיות חדשות. האדם לומד להשתלט על עצמו, לנהל את הדחפים שלו. בהקשר זה, מרכיבים אחרים של העבודה חשובים מאוד: שיפור ההערכה העצמית; מחפש משאבים פסיכולוגיים שיכולים לשמש עיקרי לעבודה נוספת על עצמם; כמו גם את התרופה של פציעות פסיכולוגיות ישנות של העבר, אשר מתייחסים לאזורים חיים אחרים.


Просмотров: 5217 | Добавил: maddoxleehanvuv | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar