13:58
הבחור יש זין גדול מאוד. מה לעשות?

זה היה כל כך הכרחי כי במהלך היכרויות, בהתחלה, לשים לב על הופעתו של האדם. ולמעשה בהתחשב בכל דבר וחוץ מזה אתה מרגיש אהדה, ואז ללא בדיקה חזותית, בקושי, לעשות. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב מה, בהתאמה, גברים בזהירות רבה לנסות לראות את הפנים של הנשים, כגון: רגליים, רגליים, מותניים, חזה.

מסלמה מנוסה רוצה לשתף פעולה עם אנשים עשירים של ישראל. הם בהחלט נדיבים ונכונים. אבל זה בדרך כלל לא רק הצדדים מוצקים בעת עבודה.

עניין מטורף לגבי הבדיקה של מצב הנשים של איברי המין פשוט לא מופיע, מאז, באופן כללי, את המאפיינים של המקום "המתוק" גבירותיי לא שונות באופן משמעותי זה מזה.

התוכן של המאמר

1 לא עושים מסקנות חפוזה 2 מעריך את המצב 3 להתאמה אישית כראוי 4 להירגע וליהנות!

אנחנו, הגברות, בהקשר זה, כמובן, היוו הרבה יותר קשה. סיכום הערכה של כל היתרונות הגבריים, כדי chagrin, בנוי רק על ההיפותזה וההיפותזות האפשריות. מה אתה הראשון יכול להיות ברפיון "ניסיון", אז זה על הידיים, הכתפיים, הישבן ושאר אזורים פתוחים של הגוף. לכוון את תשומת הלב לעובדה כי בדיקה, כמו רבים באים לידי ביטוי, המעניין ביותר, ישירות לגוף הילדים של הגברים, סביר להניח במקרה של מחפש את האיש הזה במצב שבו אנו רגילים לקרוא, עירום מלא או חלקי.

-.ס '. בהכרח, הכי הרבה, איך להתבטא, נועזים וקרועים צריך סוף סוף להיות סוף סוף מבולבל, מציע גבר כדי להראות שלך "אוצר" בתור מופע, אבל, למגרין, גבירות כאלה לא יפה מאוד (ואולי זה לא קיים סוף סוף). אז לפני הקרובים, כפי שכולם יודעים, רגע מסוים "הריבית ביותר" נשארת כמו מולי מוסתרת לשבעה טירה.

E עכשיו מגיע מזמן צפוי. כולם ברורים שאתה סוף סוף לצאת שלך גברים. ואולי אפילו לא צריך להיות ציין כי האמינו ביותר צריך לקרות מדקות לדקה. באופן כללי, אתה אוהב מעולם לא, מיד עכשיו מוגדר ברצינות למין. לא הרבה מי יודע מה אתה מתחיל להתפשט (או להתפשט אחד את השני), ו ta dat. אתה הראשון בחיים שאתה רואה את זה: גודל היתרונות שלו כמובן, בסופו של דבר, מגזים את כל הציפיות.

"אוי, אלוהים, שם הגעתי ואיפה הדברים שלי?"אולי אתה חושב. אוֹ, להיפך, תוכלו להתחיל לשמחה את הידיים שלך כאשר אתה רואה חבר בגודל הגדול. ואולי עם המילים: "אה, לא היה!"בואו להתרסק, ולהמשיך אף פעם לא קרה?

אז מה לעשות במקרה זה? האם יש סיבה לדאגה גדולה בגודל של זכר pluses? בואו בסוף.

כדי להבין אם אתה מוכן פשוט להיכנס לקרבה אינטימית עם אדם כזה, אתה צריך לעבור לסירוגין ארבעה שלבים של אימוץ, כמו רבים חושבים, המציאות הבלתי נמנעת, אשר מסתיימות בפעולות הבאות:

לא עושים מסקנות חפוזה

ישירות כל כך לא שונה! לא להקפיק זמן חם מוקדם יותר. כולם ידועים מזה זמן רב גבירותיי, זה הפך לתומכים של נקודת מבט, אשר רק מציע כי נוכחות של חבר ענק באדם כדי לדבר הוא חסרון כבד ישירות לגברת. סוג הגברת, בסופו של דבר, חווה אי נוחות מתמדת כאשר מגע מין עם כזה גברים.

כל זה, מצטער על הישר, שטויות, כמו שאתנו מתייעצים, הסוסה הדוממת, לא שונה. באמת מסכים, אחרי הכל, זה לא הכרחי להיות רופא למדעים רפואיים רק לדעת על מדהים את היכולות של הנרתיק של הגברת, ובמיוחד, על האפשרות של זה מְתִיחָה.

אחרי הכל, הדבר העיקרי בכל הגישה הנכונה. באופן טבעי, "למהר כמו מרטין לסבון "אף אחד לא מתרסק, אבל התוצאות סוף סוף יהיה עצוב מאוד. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. מסייע בזוגות לבסוף לפתור את הקשיים כיצד כולם מבינים, חיי מין. דיק גדול - נושא הגאווה לגבר.

מעריך את המצב

אף אחד לא תחת כירורגי הסכין לא הולך לישון, טוב, ואת מעשה הקורבנות לא יעשה סוף סוף. О במקום כואב "ואני רוצה לעצור", ואז לומר על הזכות ללא כאבים במצח שותף משלו. לא רק שווה לבלות על הבחירה, כפי שכולם חיים, את המילים הנכונות. אולי מה מקרה, רוזק עם Muzhchina כי אתה, יותר מתמיד, הם מטומטמים, איך גדול גודלו של חברו רק להחמיא לעגלות כפי שחברנו לקרוא את השותף המיני.

צליל, לשבור את הראש שלך היית גם עולה רק במקרה זה אם גוף הילד בתווי פניו היה "pomaze בכוס" (במילים אחרות, להיפך, קטן מאוד). ברור, רק אז, אולי, זה יהיה נחוץ, זה הפך, לטרוח מעל הנושאים לחפש אותו על זה או לא נראה. הערכת איך הם סבל, היכולות שלהם עם היכולות שלך ללכת לשלב הבא.

כהלכה להתאמה אישית 3

אלה שהם נוראים, אשר לא מופיעים או לא מוכנים, המועצה אחת - אם זמין תשוקה הדדית או הסכמה, באופן טבעי, לדחות את הזמן, כמו הכל ברור, מיני לפעול עד פעמים טובות יותר. אלה שעדיין נשרפים מעניינים, - בלי אנו ממליצים שזה נראה. כולם יודעים את זה בצורה חלקה, בעדינות, לאט. יש לציין כי לנוחות גדולה יותר קח תנוחת רוכב ולבקש השותף שלך במשך זמן מה לתת יוזמה בגברות.

במקום להרגיש כאב במהלך כניסתו של חבר הנרתיק - שאל את האיש שלך לשלם יותר זמן ליטוף (לטפל ראשוני). זה הכרחי כדי לגוף שלך להיות נרגש מספיק, אשר, בתורו, יתרום להקצאת מספר מספיק של סיכה טבעית הנרתיק.

כמו קודם, מרגיש כאב? ואז, כמו המוסד הוא בריחת שתן התחלה. תן לגבר שלך לשחק במקביל עם המקום המתוק שלך עם שלך אצבעות כדי לרחוב מאוד את הכניסה לנרתיק. ולא את כל אותו הדבר יש לך הזדמנות להתכונן למין מראש, אז לא להיות עצלן לבקר החנות של סחורות אינטימיות - שם יהיה הרבה על כך, כמו אנשים רגילים להביע, אמנים שונים דברים מתאימים!

אנחנו יכולים אנשים וליהנות!4

כאשר אתה מרגיש שאתה באמת מוכן איך אנשים רגילים להביע מעשה מיני, נשאר רק דבר אחד - להירגע וליהנות.

ו כתוצאה מכך, זוכר את הבסיסי ביותר: כדי לקבל הנאה בלתי נשכחת, צריך באמת באמת, לשים את זה קצת, תאווה להחזיק אדם! רק כדי שתוכל להרגיש חדש וכיצד אנו מביעים, רגשות ורגשות יוצאי דופן!ויקטוריה Fomanaexpertdorter Sexologist של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית.

לוח למתחילים: במהלך יחסי מין, לא לתרגל שינוי תכוף מאוד של אינטימי עמדות עד שאתה משוכנע מאוד של היעדר הכל רגשות כואבים. להרגיש ולסמוך על הגוף שלך. אחרי הכל, זה אף פעם לא שובר אותך.

לאתר הבית

לכן, לא, באופן כללי, כדאי לפני הזמן. טוב מאוד כדי להדגיש את מה שאנחנו ממשיכים רחוק יותר.להפעיל את המוח ולכבות את הרגש. במצב זה, זה יכול להיות אפילו זה יבטא קצת פילוסופית: "יש לנו מה שיש לנו".

אבל בפועל, הוא יכול לספק אי הנוחות הנוראה במיטה. לא לספור איך אנחנו רגילים לקרוא כי החדירה תהיה כואבת, אפילו ליטוף אוראלי, החלו להיות לא כל כך נלהב. לאמה בקושי ללטף חבר גדול של הפה, אפילו במקום זה יש אנשים משמשים כדי להביע את הטכניקה של המלוכה המלכותית.

עמידות סובייטית וא נכון של מידע הולידו שיקול דעת שגוי כי ליווי הוא עכשיו משהו, ברירת מחדל, יש צורך לשתוק על עובדה זו. אבל כאן לעתים נדירות שיש להם מידע כי לשירות ליווי בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

באופן טבעי, יש מפתח, אז יש טירה לו - מאוד, כמו הרבה מאיתנו לבד אומר, דיק גדול בהחלט לא צריך לגרום מתחמים. אבל זה יהיה צריך להתמודד עם השותף בזהירות, כך שזה לא נראה לפגוע בנרתיק שלה, באופן כללי, כדי לספק אי נוחות בתהליך של SITIA.

Просмотров: 179 | Добавил: maddoxleehanvuv | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar