14:04
דנייפר יפה מבולבל לפתות חקלאי איוון

איוון הגיע לדנייפר ממחוז פולטבה למכור אוסף משלהם. נמכר רווחית, הכספים היו בהגינות, תן לו לחשוב, קילל משהו אקזוטי. ואת האיש על המוח מכל רחבי אקזוטי רק מציצה עם האספקה ​​של כן אחורי. ובכן, מאז כבר בבירה ובבן הזוג, הוא נבדל, אתה צריך להסיר את dnepropetrovsk מבולבל, ואת הרבה מאוד של מה שהוא שונה מן נשים רגילות וגברים באמבטיה יהיה ללמד.

הזונות איוון הורשע רק בטלוויזיה, ולכן הוא חיכה כי ההמונים של בנות חצי ספרות יעמוד במרכז המציע שירותי מין. אבל מרכז האיכר מאוכזב, ההמונים כאן היו באופן טבעי, רק שוטרים, גם כמו מקצוע ישן, אבל לא בהחלט מה נחוץ. איוון נראה כאילו נראה כמו Putany Dnipro לבוש כמו בסרטים האלה שהוא הביט ב- DVD, ואני מניח מי מן השיחה שלהם להתקשר. היתרון של אנשים טובים, לפני הנסיעה לדנייפר, ניתנה הפרידה: "הלכתי לאיבוד - ללכת למדייגים". נהג איוואן איוון טאקסי, בצורה של מוצק, התיישב אליו במכונית וברגע, לא יודע איך לשאול על העלית או לפחות בלבול זול של דנייפרופטרווסקה. התחיל מרחוק.
- אבל אתה נוהג בכל מקום, אתה יודע הכל ..
- כן, - איוון שמח. - אולי לך לשירות ליווי ליצור קשר? - זה מה הנשיא, עם השוטרים על האופניים?


- ואת הגברות של שונים ..
- אדם, - נהג מונית Nerd, - אתה צריך לאכול או לדבר איתך?
- אני צריך אישה, - איבן הפחד ו שאריות, ההרגשה היתה כאילו הלכתי לחדר האדים והבנתי שהסניף הגברי נמצא בנשים, והסדין נשאר בחדר ההלבשה.
- בטוח זול מבולבל? שאל את נהג המונית.
- נו. - ואנשים שונים. - נו?


איוון, שותה כמה סוטים, ניסה לרקוד, אבל מבינים שזה נראה קצת מגוחך ישב ליד הבר ופשוט נראה כמו גברתו. יש לומר כי האישה לא רק יפה, והפלסטיק. איוון, מי מקוקטיילים מאוד קטן, חש תנועה בוגדנית במכנסיו. "הגיע הזמן ללכת לנהלי אקווה," נרגש מוח איכר, אבל איך לשאול על זה.

ההתנגדות הסובייטית ומידע המוטות הולידו מבט שווא כי ליווי - כל זה משהו שערורייתי, מה צריך לשתוק. אבל היחידות המעטות יודעות כי ליווי השירותים בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

אינגה, רק הלך לבר.


- ובואו נלך, - איבן היה לי תשוקה, לפחות פעם אחת בחיי, כדי לקבל משהו ברמה גבוהה, - רק לצאת, עד שאני משנה את דעתי.
נהג מונית הביא את איוואן לבית אופנתי, אחת הקומות שבהן הוחזקה על ידי החברה המספקת לקוחות של שירותי ליווי. לפגוש את האורח שמאלה גבר מרשים בחליפה יקרה.
- שלום, ריבוני ..
- איוון, שמי.
- ואני, אלברט קרלוביץ '. ממה שאנחנו יכולים לסייע לך איוון?
- אתה בטח שום דבר, אבל האליטה שלך מבולבל dnepropetrovsk יכול.
- איוון, בהתחלה, אני רוצה לראות שאתה לא בבית הבושת. יש לנו את שירות eccort ואת הבנות שלנו לא מבולבלים, אבל מודלים לקחת איתם חילונים סיבובים ולא. -. טוב, אז אני אלך, אני צריך אישה, ולא מודל עבור תרנים.
- המתן, איבן היקרה, אם אתה אוהב את הנערה, ולא אכפת לה לבלות איתך בלילה, כמובן, בתשלום נוסף, אין לנו שום דבר נגד.

לאחר מכן הסכים איוואן עם אלברט קרלובץ 'על עלות שירותי המין, נבחר ליידי מהקטלוג והלך איתה לאחת המסעדות היקרים ביותר. שמו הנבחר היה שמו של אינגה, הורה במהירות להם חטיפים קלים ופירות ים, לאחר מכן ניסה זמן רב וללא הצלחה ללמד טנגו ריקוד איבן. מורדים, הם הלכו למועדון. - ב ballobs, מבולבל העיר Dnepropetrovsk, אשר מלווים את האנשים VIP נקראים שירות ליווי. - והם יקרים מאוד? - NUUU, האח הזה איך לנהל משא ומתן, אבל לשירות הליווי בכל ברמה גבוהה.
- אינגה ..., אני באמת מחבב אותי.
- גם אתה, בלי להביט בעובדה שאתה לא יודע לרקוד.
- אני רוצה ..., - איוון לקשקש, אבל כאן הוא זז שוב במכנסיו, והוא העז - הייתי רוצה לבלות איתך את הלילה.
- מצוין, זה יעלה, - inga בשם הסכום שבו הבית יכול להיות נרכש Ivanov.
- מסכים!!! https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/

הם הלכו למלון.

איסוף מוכן רוצה לשתף פעולה עם ישראל עשירים. הם בהחלט לא מעודדים ומנומסים. עם זאת, זה בהחלט לא רק הצדדים הטובים ביותר בעבודה.

אינגה הראה את כל מה שהורשע בפורנו ועוד. האיכר היה באקסטזה, הנה האמת לעלות על התואר "גשם זהוב" ולא לשאול מה זה היה, הוא היה קצת dumbfounded ו רטוב. אבל אחרי המכה העמוקה ביותר נרגעה בנשמה. בסופו של דבר, אורגניזם חקלאי בריא היה מעייף ונרדם. מתעורר, איוון לא מצא את אינגו, אבל מצאתי פתק עם הכרת תודה על ערב ולילה יפה. שרידי היבול הנמכר היו במקום. "אחרי הכל," חשב איבן: "זונה, וכנה".

אני כבר חוזר הביתה, הוא דיבר עם גברים כי כל dnepropetrovsk מבולבל הם מודלים לעמוד כמו כל הכפר שלהם. אמר בזהירות את האנשים המעורריינים על מה ואיך עשיתי עם אינגלה ואיך היא, בוכה אחר הצהריים, ביקשה ממנו לא לעזוב, כי לא היה לה שכזה כאלה. שותק איוון רק על גשם הזהב: "הם לא גדלו בכפר לסטיות של הבירה".

Просмотров: 2309 | Добавил: maddoxleehanvuv | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar