17:43
אני לא רוצה בן זוג ? זה הסוף? מה עלי לעשות?

העולם מסתובב סביב סקס (אפילו מאמר זה מוקדש למין, כך ...), כמעט כל הגברים עושים בדרך כלל מאמינים כי יש צורך להיכנס לנישואין רק כיצד להתבטא, להיות, כדי לקבל את הזכות ל סקס anliant עם האיש הזה ... אבל מה, אם זה אדם, ליידי, סקס כבר לא רוצה? איך זה קרה וכי עם זה פשוט לעשות? אנשים אמיתיים עונים (משתמשים של אתר Quora) ופסיכולוגים.

התוכן של המאמר

למה אתה לא יכול לא רוצה סקס 2 מה שאנשים חושבים? תשובות מ- Reddit 3 עצות לפסיכולוגים

למה אתה לא רוצה סקסי

הרבה נסיבות: פיזיולוגי, נפש ואפילו, כפי שכולם יודעים, משק הבית.

רוסית שאינם פנסים וחוסר פגום של מידע זרוע מבט שווא כי למעשה ליווי - זה בהכרח משהו, עם בושה, כך, מה צריך להיות שותק. רק מעטים יודעים כי לשירותי ליווי בישראל אין שום דבר במשותף עם זנות.

לכן: https://www.israelxclub.co.il/girls-cat/%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%95%D7%AA-

אמצעי מניעה. הם משפיעים על הרקע ההורמונלי, תוצאה של זה צריכה להיות הדיכוי של תשוקה מינית. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל ההחלטה נהוג: לאסוף את שאר הניציון. לידה אחרונה או טיפול בייבי. הלידה היא טראומטית עבור הגברות של הגוף, ואת הטיפול בילד קטן, זה הפך, שותה את כל הכוחות ממך ? זה הגיוני שאתה לא רוצה לעשות אהבה, כי היית לישון קצת יותר מאשר שלוש או ארבע שעות. בנוסף, גם הורמונים כאן, לשחק תפקיד: הגוף עובר לתוך "טיפול במשטר" צאצא ". קשיים עם הערכה עצמית. אנשים שיש להם את ההערכה העצמית הגבוהה ביותר שמאמינים כי הם יפים וברוכים הבאים, יש סקס פעיל יותר מאשר איך אנחנו מביעים, אנשים דחוסים, כמו סקס ? אינטראקציה ישירה כמעט עם הגוף שלך. סערה. קשיים בעבודה, עם העולם יש משהו בלתי מובן, אימה לעתיד, קשיים עם האמצעים או היחסים עם קרובי משפחה ? לגמרי סביר לחוות את הטיפה של ליבידו על רקע זה. גוֹדֶשׁ. אתה עובד, אתה בא הביתה, אתה מבצע חובות ביתיות, אולי אכפת לך לילד, מנסה ללמד משהו חדש ... בערב זה לא סוף סוף עבור סקס, לא הרצון לך רק רוצה ליפול ולכבות. צלבני. סקס הפך לשגרה, הוא לא, זה נהיינו, בן הזוג שלו, בסופו של דבר, עושה את אותו הדבר בכל פעם, הוא לא מקשיב לרצונך ? ואת הרצון נופל, כמו ליבידו הוא "למה אני צריך לעשות מה שכבר למדתי?-. סכסוך ביחסים. האם אתה נעלב על ידי בן זוג למשהו, וזה משפיע על התפיסה שלך כמו שותף מין. פצעים של הריון. בשלב מסוים, אבל כן: הריון משפיע על הרקע ההורמונלי, וזה עשוי, זה הפך, להשפיע על הליבידו. החלום הרע, ומכאן עייפות, הגוף נע במצב חיסכון מוצק משאבים ומכבה את רצונות המין, כדי לא להיות, לבזבז על כוחם. תצורות של נטייה מינית: אתה מתחיל לחוות רצון לנשים, וממנה ולנפילה של התלהבות לבן הזוג. כולם יודעים שאתה מבין את עצמך כמו asexole: במילים אחרות, יש לך מצרכים מין נמוך, אבל אתה יכול לחוות רגשות רומנטיים. יש התמכרויות של סקס חדש שאינן מספקות את בן הזוג. חרדה, דיכאון. אתה לא מקבל אורגזמה. ושוב הליבידו שלך הוא "הקשבה, חברה, בשבילך זה הכרחי? בואו ניקח טוב יותר את המקרה בידיים שלך, על מה שיש לנו אנשים זרים, בכל מקרה, הוא סוף סוף יודע איפה הדגדגן ". תצורות טבעיות ביחסים בין השותפים הקשורים לעובדה שעברת לאופן שבו יש לבטא את השלב החדש ביותר של היחסים, שאינו מאופיין בצורך חריפה במגע מיני.

מה שאנשים נזקים? תשובות מ- Reddit___reddit

"זה תלוי בבן הזוג שלך. אין טריקים: כי תצטרך להודיע ​​לו שאתה לא רוצה לקיים יחסי מין. זה יהיה רע אם לא היה לנו את העובדה שהוא יצטרך סוף סוף להחליט, הוא יוכל לשים את זה בעדינות, לחיות עם זה או לא. לפני סוף סוף לדבר איתו, לחשוב על מה שאתה יכול להציע. כי אתה בנוחות מעת לעת לומר לאוננות אותו? קראת את זה כדי לקיים יחסי מין שונים? תגיד לו מה בדיוק הוא לא יכול גם לקבל ממך, כדי שיוכל, באופן כללי, לקבל את הרוזול ", ? סטיבן "שתי אפשרויות: או להתגרש אותו ולאפשר לו למצוא מישהו טוב יותר, או לתת לו איך אנחנו מביעים, חופש מלא, כך שהוא מוצא סקס במקום אחר, אבל עכשיו בלי גירושין", ? בן ג'ונס "אם זה איך אנשים רגילים להביע, כזה לא מרוצה גדולה, אז כמה אנשים חושבים, העיניים שלי יצטרכו לעשות שני דברים: או כמעט פשוט גירושין גם כדי להגיש בקשה לפסיכולוג משפחתי, שכן אתה רוצה זה או, לשים את זה קצת, לא, סקס ? רוב מערכת היחסים הנישואין. או, בסופו של דבר, להחליף סקס מציצה. ברצינות, כי אתה גם צריך לתרום משהו, אם סקס הוא כל כך לא מקובל.

בסופו של דבר, מודה כי סקס ? זה רוב היחסים האינטימיים. אל תצפה לכם לשמור הזוג שלך, אם הוא לא מרגיש אותו הדבר. ", ? קייל ביץ '

"רק תן לו הזדמנות לכל החיים עבור תככים ולתת לו לעשות כל מה שהוא רוצה ומה צריך.

כדי למלא את הרצונות שלך בישראל, אם אתה ילדה ארוטית מאוקראינה. אם לעבוד בישראל בתחום הפנאי. גבירותי המראה של המודל מוצעים לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם אדם מישראל, אתה יכול לקחת חודש מ 3000 $.

אני לא יודע למה אתה לא רוצה לקיים יחסי מין כדי לדבר, או שאתה פשוט לא רוצה את זה לו, אבל הדרך היחידה החוצה תפתח את היחסים ", ? טום איי "אתה צריך לדבר על הרגשות שלך, סיבות, תשוקות ובחירות. אז הוא יכול לקחת החלטה משוקללת אם הנישואים שלך יהיה גם או שאתה יכול לעשות פשרות ", ? Gavin Harding "אם לא היית מתחתנת, לאחר שהסכימה בינם לבין עצמם כי המין לא נחוץ לך (אשר לא יעלה על הדעת ברוב היחסים), אז אתה תהיה חד צדדית לשנות את הדינמיקה הסקסית של היחסים עד סיום מלא, לא, כפי שכולם יודעים, להרוס אותם.

אני ממליץ על טיפול קיטור בחום רק כדי לראות, האם יש סיכוי לפיוס. בדרך כלל, שותף שמכריז שהוא לא רוצה סקס ? רק את היחסים הרוצח. למה אתה בכלל איתו, אם הוא לא שם אותך יותר?- ? ג'יימס וורן

טיפים של פסיכולוגים 2

לא לזרוק את עצמך.

אדם מתפתח, משתנה, כולל התמכרויות סקסיות ורמות ליבידו. אתה צריך לציין כי אתה לא רוצה כל הזמן את אותה כמות של סקס כמו בשבעה עשר שנים, וזה נורמלי וטבעי, ותלוי כמעט כל הסיבות, הן נפשית ופיזיולוגית.

וכולל אתה לא יכול לחוות אטרקציה מינית במיוחד לבן הזוג. זה אפילו לא כל כך לדבר, כלומר אתה לא אוהב אותו: אתה יכול לחפש אותו, פשוט לא גם לרצות במיוחד אינטימיות סקסית, בסופו של דבר, אהבה (כן, רומנטי ? גם) על זה לא כך לדבר בסופו של דבר כראוי?

לכן, אתה לא אשם. עם כמה מתבטאים, אתה בסדר. אם המצב שלך מודאג, אתה יכול סוף סוף לעבור את הבדיקות כדי הורמונים לבדוק: אולי נפילה, כפי שהוא הוקם, תשוקה סקסית מוכתבת על ידי פיזיולוגיה ללא קשר, וזה יכול להיות נרפא עם כמעט את עזרתם של סוכני התרופות. כולם יודעים שאפילו זה לא הכרחי.

אגב, בן הזוג שלך יכול גם לא נראה כי יש מספיק סקס חריף. מעת לעת בן זוג, לאחר שחי במשך שנים רבות בנישואין, לבוא כמעט גם להיעדר מוחלט של יחסי מין, אבל זה לא מונע מהם להתאים, בסופו של דבר, ננשך זה על זה, כמו סקס חשוב עבור נישואין, כן, אבל סקס לא רק מסתיים.

לחשוב על מה שינויים ביחסים אתה מוכן.

האם אתה מוכן לפתוח מערכות יחסים? אם לא רשמית, אז אתה מוכן לעצום את העיניים על אשת בגידה? כמה נשים מתגוררות בנישואין כאלה ואפילו מאושרות, כפי שהם מעריכים את בעליהן למשך שארית התכונות, ולא רק לנאמנות מינית. זה יעבוד בשבילך?

אולי אתה רוצה לחוות מין עם גברים / גבירותיי אחרים? אילו פרקטיקות מיניות אין לך סלידה? האם אתה רוצה לפגוש את בן הזוג ולעשות אהבה איתו רק כדי לספק את זה כדי הנאה, או שזה הרגיש כמו אלימות צומת אתה?

הצעות לשנות את החיים הסקסיים שלך.

מעת לעת, תשוקה סקסית נעלמת, כמו חיי המין לא במשך זמן רב, לשים את זה בעדינות, מביא מכשירים. להציע בן זוג להיכנס שיטות נוספות אשר סוף סוף כמו במיוחד בשבילך עשוי להיות העמימות העדכניות ביותר, תצורות בהתנהגות שלו, החדש ביותר, כמו רבים באים לידי ביטוי, סקסי יותר ניגודיות.

לפרוק את החיים ולהוציא את בן הזוג חינם.

ומפעם הזמן עדיין פרוזאית: שניכם סגורים על ידי החיים, והחופשה תעזור לך לזכור שהאיש והגברת שאוהבת.

בקר sexologist משותף, כך מבצעים מוסמכים מודגשים להבין כי זה מונע את החיים שלך סקסי וכיצד לתקן את זה.

Просмотров: 331 | Добавил: maddoxleehanvuv | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar