14:53
עיסוי טנטרה ניו יורק

עיסוי טנטרי הוא סוג של עיסוי חושני הנעשה בדרך כלל עם בן הזוג. זוהי אמנות עתיקה, אשר שימשה נזירים הודים וכמרים הינדים להשגת הארה רוחנית.

עיסוי הטנטרה ניו יורק מקורו בהודו, והוא קיים כבר אלפי שנים. הרעיון מאחורי סוג זה של עיסוי הוא לרפא את עצמך ואת בן/בת הזוג על ידי שחרור מתח מיני.

אפשר לעשות את זה בדרכים רבות: עם בן זוג, לבד או עם חברים. עם זאת, זה חייב להיעשות תמיד בצורה אוהבת ולעולם לא כאמצעי להגיע להנאת האדם בלבד.

עיסוי טנטרה הוא טיפול עיסוי פופולרי אשר נהוג במשך מאות שנים. היא מבוססת על האמונה שגוף האדם הוא מערכת אנרגיה, ועל ידי איזון אנרגיה זו ניתן להגיע לאיזון רוחני ופיזי. https://nanadiamond.com/city/Discreet-apartments-in-Kfar-Saba.php

המסורת הטנטרית מושרשת בהינדואיזם ובבודהיזם, אם כי היא גדלה לכלול דתות אחרות. המילה "טנטרה" פירושה "אריגה ביחד". הוא שוזר יחד גוף, נפש ורוח כדי ליצור חוויה הוליסטית של הנאה.

המעסה או המעסה משתמש בתנועות איטיות כדי לגרות את השרירים ולשחרר מתחים בגוף. המשיכות הן לרוב תנועות מעגליות או קדימה ואחורה המכסות את כל חלקי הגוף בתשומת לב שווה.

עיסוי טנטרה ניו יורק הוא שיטת עיסוי מיוחדת המתבצעת על ידי מעסה.

עיסוי הטנטרה ניו יורק הוא סוג של עיסוי חושני לכל הגוף המתמקד בחיבור בין הגוף, הנפש והרוח. הוא משתמש בתנועות איטיות ובלחץ עדין כדי לשחרר מתח בשרירים ולעזור לך לחוות יותר הנאה.

סוג זה של עיסוי נהוג במשך מאות שנים בהודו ובטיבט. הוא הוצג במערב על ידי דיוויד גורדון ווייט בספרו "הגוף האלכימי".

טנטרה היא סוג של עיסוי אשר נהוג בהודו. היא נקראת גם "אמנות האהבה" והיא עוזרת להשיג את האיזון הרוחני, הנפשי והפיזי.

עיסוי טנטרה ניו יורק יכול להיחשב כצורה של ריפוי מיני לאנשים הסובלים מטראומה נפשית או פיזית.

מתרגל טנטרה ישתמש בידיו כדי לגעת בגוף באופן שממריץ את זרימת האנרגיה דרך הצ'אקרות של הגוף.

מטפל בעיסוי טנטרה ישתמש בידיים, באמות, במרפקים ואפילו בכפות רגליהם כדי לעורר חלקים שונים בגופך בזמן שהם מעסים אותך.

עיסוי טנטרה הוא תרגול ריפוי הוליסטי שמקורו בהודו. זהו סוג של עבודת גוף המשתמשת במגע פיזי כדי לרפא את הנפש, הגוף והרוח.

המילה טנטרה נגזרת מהמילה tantram בסנסקריט, שפירושה "לטוות" או "להצטרף יחד". בעיסוי טנטרה, המעסה ישתמש בידיים וברגליים כדי לתמרן את גופך על מנת לשחרר מתחים ולהחזיר את האיזון לאורך כל הווייתך.

בעיסוי טנטרי בניו יורק, תוכלו למצוא סוגים רבים ושונים של עיסויים מעיסוי שוודי ועד עיסוי תאילנדי. אתה עשוי גם להיתקל בכמה סוגים ייחודיים של עיסויים כמו עיסוי יוני (טנטרי לנשים) ועיסוי לינגאם (טנטרי לגברים).

Просмотров: 74 | Добавил: maddoxleehanvuv | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar